thank you because visit to my blogger . I fynazz . 18 years old . matter which need you make when retract blogs I am, become my FOLLOWERS and to which had no blogs please press like in entry that you read . thank you

Monday 1 April 2013

apa itu cinta dan sayangg ??

heyy , hee tittle mcm pelikk ? just nk bg pendapat saja :) apa2 just give me ur comment kayy ??

bagi aku cinta itu sesuatu benda yg unik dan teranggung , cinta juga satu keindahan bg seseorang dn bg aku lengkap la cinta itu dgn hadirnyaa satu ikatan yg sah :) yeeessss ! hmm , mybe umur aku mcm aku tk sepatotonyaa ckp pasal bnde nihh tp ini apa yg aku nampak sajaaaa :D tk guna melafazkan cinta tanpa berniatkan ingin memiliki seseorang dengan ikatan yang sah :) perkataan cinta mmg senag di lafazkan tp sukar di realisasikan kepada lelaki jgn lah selalu mngucapkan "cinta" jika tidak iklas dari hati :))) hee , kepada perempuan juga bg aku jgn trlalu meletakkan harapan yg tinggi dalam sesebuah perhubungn sebab takutt dikecewakan :D sebab cinta itu sesuatu yg palig bermakna dalam hidup seseorangg taw :p so

sayanggg pulaa ? bagi aku sygss itu utk semua yg ade disekeliling kita :D yupsss . contoh sygss kepada kawan2 sayangg kepada guru dn sebagainyaa itu trlalu snag . rp sayangg jgak bole di salah anggap dn di sakiti :D sebab nama pon sayangg kn ? bknnye cinta yg sepatotnya mnjadi teman abadi ?  dn daripada sygss bole brubh mnjd cinta <3 hurmmm , amazing right ? bagi aku kedua2 memerlukan sesama sendiri , contohh kalau tk cinta maka tk sayangg lha kn ? hmm , tp kalau tk sygss maknanyaaa apa ? hahaha renung2kan lha , ini cuma pendapat aku :DD


#mengarutt saja<3

No comments:

Post a Comment